AHASA BOOKSHOP

AHASA BOOKSHOP
ඔබේ නිවසටම ගෙන්වා ගන්න

Monday, June 1, 2020

බබාගෙ ඩයලිය - 2020 මැයි කලාපය

අනිත් ඊයේ 

තුච්ඡ කතාවෙ ලින්ක් එක මට එව්වෙ සමාධි අක්කා. වීදියෝ එක බලලා හැලෙන තැපෑලෙන් මම එයාට මැසේද් එකක් දාන්න එක එක ඒවා ටයිප් කළා. ඒවා යවන්න මට ලැද්දයි. අන්තිමට හාට් එකක් දාලා නිකන් හිතියා.
“මොකද මැට්ටෝ හාට් එවන්නෙ....?”
“තුච්ඡ වෙන්න”
මං තග්ගාලා සයින් අවුත් වුණා.
ඊයේ
මේ යන විදියත මේ අවුලුද්දම මොන්තිසෝලි යන්න වෙන්නෙ නෑ වගේ. ඒ පැත්තෙන් සුදු නෝනා. මේ පැත්තෙන් නිමේසා තීචර්. මේ මූණු දෙක බලන්නෙ නැතුව දැන් නම් සංකාව වගේ.
අද
අද උදේ ඇහැලුණේ නිමේසා තීචර්ගේ කෝල් එකට. සිලස තීවී එකේ යන කොලෝනා සින්දුව අපේ මොන්ටිසෝලියෙ කට්ටිය දාලා කියවන්න හදන්නෙ. නිමේසා ටීචල් මට කියන්න ඕන කෑල්ල කියලා පෙන්නුවා.
‘අදුලු වලා පට අතලින් හිනැහී නැගිටිමු සී ලංකා’
තීචල්ගේ කටහද අහන්න ඕනෙ නිසාම මම දහපාලක් විතල වලද්ද වලද්ද ඒ කෑල්ල ම කිව්වා.
හෙත
අපේ අම්මා දැන් යූ තියුබ් බලාගෙන උයන නිසා පෝන් එක අතේමයි. හිතපු ගමන් පේස්බුක් එකතත් යනවා. පේස් බුක් පොස්ට් එකක් දැකලා අම්මා මට කතා කලා.
‘මේ බලන්න පුතේ මේ පාල හොඳටම ඕලෙවල් පාස් වෙලා තියෙන්නෙ මේ ළමයා. පව් කාත් කවුලුත් නෑලු. අනාත නිවාසෙක හැදිලා තියෙන්නෙ. එයා හරියට දුක් විඳලා තියෙනවා”
පොස්ට් එක දැක්කට පස්සේ මත හිනා ගියා.
“ඇයි හිනාවෙන්නෙ...?”
ඒ පොස්ට් එකේ ඉන්නෙ මීයා කයිප් කියලා මං කොහොමද අම්මට පැහැදිලි කරන්නෙ.
“ලස්සන ළමයෙක් නේද අම්මේ. පව් හලියට දුක් විඳලා තියෙන පාතයි.”
අනිත් හෙත
අපේ අයියා ඌ කවදාවත් හැදෙන එකෙක් නෙමෙයි. කොලොනා නිසා උගේ ඔලුව හොඳතම අප්සත් වෙලා. මෙන්න මේ යකා උදේ ඉඳලා චිත්‍රයක් අදිනවා. මාත්තුකාව මා දුටු කොලෝනා.
- බබා

No comments:

Post a Comment